1- KULJETUKSESSA TAPAHTUNUT VAHINKO
Jos huomaat, että pakkaus on jotenkin vahingoittunut -pyydä heti vaurio asiakirjaa.
Jos havaitset vaurion kun kuriiri on jo lähtenyt, katso seuraava kohta.
2 - PAKKAUS
Tee kuva pakkaamattomasta tuotteesta, niin että kaikki 5 sivua voidaan nähdä yksityiskohtaisesti. Vaurio pitää näkyä selvästi. Ole hyvä ja ota kuva myös lähetyslapusta (esimerkiksi DPD).
* jos pakkauksessa ei ollut vaurioita ja olet purkautunut esineen pakkauksesta, ota kuva pakkauksesta erikseen. On tärkeää huomata pakkauksen kunto toimituksen yhteydessä.
3 - ETIKETTI
Ota kuva paketissa olevasta etiketistä (DPD tai muu), niin että lähetyksen numero olisi selvästi näkyvissä.
4 - VAHINKO
Avaa pakkaus ja ota valokuva, jossa ongelma on selvästi nähtävissä, ja on mahdollista tunnistaa vaurio.
5 - SARJANUMERO
Kuvaa tuotteen sarjanumero. Tarkista tuotteen kaikki sivut, löytääksesi sen. Televisioissa yleensä takapuolella, pesukoneissa yleensä tarvii avata kansi löytääksesi sarjanumeron.
6 - LÄHETÄ MEILLE SÄHKÖPOSTIA
Ole hyvä ja lähetä kaikki kuvat, lasku (se on liitetty pakkaukseen) ja vaurio asiakirjaa (jos se täytettiin toimituksen yhteydessä) sähköpostiin - [email protected].
Asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä 24 tunnin kuluessa.
Pidä tuote ja pakkaus ehjänä (älä heitä pakkausta roskiin, älä yritä korjata tuotetta) sellaisena kuin se on vastaanotettu, ennen kuin asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä.