Uutuudet Ale Maksaminen Toimitus Hyvä tietää Yhteystiedot
|
Skype chat
|


Hyvä tietää Vaurioitunut toimitus
1- KULJETUKSESSA TAPAHTUNUT VAHINKO
Jos huomaat, että pakkaus on jotenkin vahingoittunut -pyydä heti vaurio asiakirjaa.
Jos havaitset vaurion kun kuriiri on jo lähtenyt,
katso seuraava kohta.
 
2 - PAKKAUS
 Tee kuva pakkaamattomasta tuotteesta, niin että kaikki 5 sivua voidaan nähdä yksityiskohtaisesti. Vaurio pitää näkyä selvästi. Ole hyvä ja ota kuva myös lähetyslapusta (esimerkiksi DPD).
* jos pakkauksessa ei ollut vaurioita ja olet purkautunut esineen pakkauksesta, ota kuva pakkauksesta erikseen. On tärkeää huomata pakkauksen kunto toimituksen yhteydessä.
 
3 - ETIKETTI
Ota kuva paketissa olevasta etiketistä (DPD tai muu), niin että lähetyksen numero olisi selvästi näkyvissä.
 
4 - VAHINKO
Avaa pakkaus ja ota valokuva, jossa ongelma on selvästi nähtävissä, ja on mahdollista tunnistaa vaurio.
 
5 - SARJANUMERO
Kuvaa tuotteen sarjanumero. Tarkista tuotteen kaikki sivut, löytääksesi sen. Televisioissa yleensä takapuolella, pesukoneissa yleensä tarvii avata kansi löytääksesi sarjanumeron.
 
6 - LÄHETÄ MEILLE SÄHKÖPOSTIA
Ole hyvä ja lähetä kaikki kuvat, lasku (se on liitetty pakkaukseen) ja vaurio asiakirjaa (jos se täytettiin toimituksen yhteydessä) sähköpostiin - [email protected].
Asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä 24 tunnin kuluessa.

Pidä tuote ja pakkaus ehjänä (älä heitä pakkausta roskiin, älä yritä korjata tuotetta) sellaisena kuin se on vastaanotettu, ennen kuin asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä.


 
 
Tuotteita vertailussa 0
Tuotevertailuun
Tyhjennä
Toimitustavat | Maksutavat